Miért bosszankodik egy beszállító, amikor elesik egy üzlettől, ha az eredményt éppen ő alapozza meg? Öt beszerző közül négyet válaszra sem méltatnak a hazai beszállítók egy ajánlatkérés során. A Techwok.hu cikkéből rengeteg riasztó hiba derül ki. A nemtörődömségen kívül is akadnak hibák szép számmal beszállítói oldalról.

Többek között a vessző paripánk: a hazai beszállítók oldalán nem frissülnek a termékinformációk, a honlap átláthatatlan, a kapcsolattartásra középkori eszközöket használnak, és ha ez még nem lenne elég, képtelenek összerakni egy épkézlábul kinéző és minden fontos adatot tartalmazó ajánlatot.

Nem, nem elég, ha alámegyünk az árral a konkurenciának. Ma már nem. Csomagolni tudni kell! Tessenek csak példát venni a Japánokról: olykor az ajándék tartalma is lényegtelen, ha a csomagolás levesz minket a lábunkról. Megnyertünk magunknak mindent, még mielőtt lehullana a külső borítás.

Persze az sem árt, ha a külső mögött van azért lényegi tartalom is. Hosszú távon ez lesz a fontos tényező. Ha egy beszerző épelméjű, akkor az ár csak ezen tények után kerül a képletbe. Ha meg nem az, ne akarjunk neki beszállítani semmit…

Ha viszont egy olyan beszerzővel van dolgunk, aki hosszú távú, jól fizető üzletetmá hozhat, miért buknánk el a profitot puszta lustaságból és nemtörődömségből? Tessenek csak átnézni a Táblázat.hu kutatását és tanulni mások hibáiból. Ha már voltak oly kedvesek és helyettünk vétettek, mi fordítsuk hibáikat a magunk javára.

Ha az elhatározás megvan, a Szakíró.hu munkatársai például örömmel segítenek majd, hogy előnyt kovácsoljon belőle a cég: megfelelő minőségű online jelenléttel (céges blog, webshop, szolgáltatások bemutatása, promóciós videók stb.). Profi weboldaltól a hatékony tartalommarketingig.

Mert a kettő együtt sem kerül annyiba, hogy ne érné meg a befektetés, amiből aztán majd új üzletek rügyezhetnek ki.